Zpracování objednávky

06.12.2022
Jan Kubíček

Po přidání vybraného zboží do košíku, zvolte preferovaného dopravce a způsob platby. Zboží vám můžeme zaslat z našeho skladu prostřednictvím Zásilkovny. Pokud vlastníte slevový kupón na náš sortiment, vyplňte jej v následujícím kroku - v sekci, kde zadáváte své fakturační a dodací údaje.

Využít můžete platbu bankovním převodem na číslo účtu.

Následně vám zašleme emailem zprávu, že jsme objednávku přijali. V případě, že máme na skladě dostatečné množství objednaného zboží a vy jste objednávku dokončili do 12:00 hodin, s radostí vám garantujeme, že vám zboží přijde již následující pracovní den. Samozřejmě, může se u dopravce stát cokoliv, pokud by došlo ke zpoždění, bude vás dopravce informovat. Pokud objednáte zboží až odpoledne, budeme jej expedovat až následující pracovní den a zásilka vám tedy přijde do 2 pracovních dnů.

Zboží pečlivě balím, aby k vám dorazilo v pořádku a nepoškozené. Pokud by s dodaným zbožím bylo cokoliv v nepořádku, vstupte do sekce "Reklamace vadného zboží" nebo "Vrácení zboží". Zde naleznete krátký kontaktní formulář, jehož vyplněním nás informujete, že je něco v nepořádku. V co možná nejkratším čase vás budeme informovat, jakým způsobem bude nejjednodušší danou situaci vyřešit k vaší plné spokojenosti. Všechny ostatní potřebné informace naleznete v "Reklamačním řádu".